Wyróżnienie Rady Programu Mistrz Mowy Polskiej dla Kompanii Piwowarskiej

W tym roku po raz pierwszy w historii, Rada Programu Mistrz Mowy Polskiej zdecydowała się wręczyć dwa Honorowe Wyróżnienia, za poszanowanie dla tradycji i kultury języka polskiego w kampaniach reklamowych: piwa „Tyskie” oraz piwa „Żubr”. Nagrodę w imieniu Kompanii Piwowarskiej S.A. odebrała Aleksandra Zarychta, kierownik ds. PR marki.

W uzasadnieniu wyróżnienia, wręczający prof. Marek Ziółkowski powiedział m.in.”…podziwem zawsze przepaja mnie to, kiedy słyszę wykorzystanie języka polskiego do przepięknej, subtelnej gry słów, po to aby on skrzył się i powodował że chcemy nabyć jakiś produkt, ale jednocześnie jesteśmy pełni podziwu dla autorów reklam”. Gratulujemy pomysłodawcom  i czekamy na kolejne odsłony w kampanii (fot. A. Tkaczyk)

Na zdjęciu: prof. Adam Bednarek oraz Aleksandra Zarychta-Kuzalska - kierownik ds. PR marki, Kompania Piwowarskiej S.A.
Na zdjęciu: prof. Adam Bednarek oraz Aleksandra Zarychta-Kuzalska – kierownik ds. PR marki, Kompania Piwowarskiej S.A.